top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

תבשיל עדשים וגזר

אני אוהבת עדשים ירוקות, ועכשיו כשהחורף עושה קולות שהוא בדרך, זה הזמן למצוא מתכונים שיאפשרו לנצל אותן בצורה הטובה ביותר. במסגרת הדיאטה שלי אני מחפשת תוספות מבוססות קיטניות, משהו שיחזיק מעמד במקרר ויאפשר חימום מחדש ובעיקר יוכל להכנס תחת הכותרת “אוכל מנחם”. אה, וגם פשוט וקל להכנה, בל נשכח. המתכון הבא עומד בקריטריונים האלו להפליא.


תבשיל עדשים וגזר

החומרים 1 כוס עדשים ירוקות 1 בצל בינוני 1 גזר גדול 1 כף שמן קנולה 1.25 כוס מים רותחים (כוס ורבע) לתיבול: מלח, פלפל, כורכום, 2 שיני שום (אפשר 2 קוביות שום קפוא), 2 כפיות אבקת מרק עוף


בצל וגזר

אופן ההכנה קוצצים את הבצל והגזר. מחממים שמן בסיר ומטגנים קלות עד שהבצל מזהיב. מוסיפים את העדשים ואת התבלינים. מוסיפים מים רותחים. עדיף להוסיף פחות מאשר יותר מדי ובמידת הצורך להשלים. מערבבים ונותנים להתבשל על אש קטנה בסיר מכוסה, כ-30 דקות. תוך כדי טועמים ובמידת הצורך מתקנים תיבול ומוסיפים מים. אחרי 30 דקות מוודאים שהעדשים התרככו דיין ומגישים לשולחן.

בתאבון!

עוד מתכוני עדשים

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page